Warning: The magic method Vc_Manager::__wakeup() must have public visibility in /customers/d/8/2/pmcgroep.nl/httpd.www/wp-content/plugins/js_composer/include/classes/core/class-vc-manager.php on line 203 Warning: session_set_cookie_params(): Session cookie parameters cannot be changed after headers have already been sent in /customers/d/8/2/pmcgroep.nl/httpd.www/wp-content/plugins/simple-ajax-chat/simple-ajax-chat-form.php on line 15 Warning: session_start(): Session cannot be started after headers have already been sent in /customers/d/8/2/pmcgroep.nl/httpd.www/wp-content/plugins/simple-ajax-chat/simple-ajax-chat-form.php on line 17 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/d/8/2/pmcgroep.nl/httpd.www/wp-content/plugins/js_composer/include/classes/core/class-vc-manager.php:203) in /customers/d/8/2/pmcgroep.nl/httpd.www/wp-content/plugins/onecom-vcache/vcaching.php on line 595 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/d/8/2/pmcgroep.nl/httpd.www/wp-content/plugins/js_composer/include/classes/core/class-vc-manager.php:203) in /customers/d/8/2/pmcgroep.nl/httpd.www/wp-content/plugins/onecom-vcache/vcaching.php on line 603 De eerste cruciale minuut van een sales gesprek – PMC Groep

04 dec 2019

De eerste cruciale minuut van een sales gesprek

De prospect staat open voor hetgeen je te vertellen hebt > of niet…

Als dat niet het geval is – bereid dan onderstaande vragen voor die jij gaat inzetten om de tegenpartij te overtuigen.
Bereid de opening van het salesgesprek voor op succes. Gebruik hiervoor onderstaande vragen als tool.

  • Hoe ga je in die eerste paar minuten de grootste impact maken?
  • Welke vragen ga je stellen om te weten te komen wat er op dit moment met hen en hun bedrijf aan de hand is?
  • Welke vragen zullen hen onmiddellijk laten zien dat ze gehoord en begrepen worden?
  • Hoe ga je ze in de eerste minuut overtuigen jij de aangewezen persoon bent om de juiste oplossing te vinden?

Voorbereid zijn betekent dat je die eerste minuten nooit verspilt – je zet de toon en creëert de opening voor een productieve dialoog waarbij zij weten dat zij worden geholpen om hun uitdagingen op te lossen en niet gemanipuleerd worden in de richting van uw eigen agenda.

Wanneer het begin goed is voorbereid zorgt een succesvol einde voor zichzelf.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *