Klantgerichtheid voor Technici

 

In deze training

…Leer je als technisch medewerk(st)er hoe verschillende klanten met  storingen omgaan en hoe ze behandeld willen worden. Diverse specifieke
omgangsvormen komen uitgebreid aan de orde en alle do’s and don’ts  worden geïnventariseerd. Klachtenbehandeling komt eveneens uitgebreid aan de orde en het verschil tussen producteigenschappen en  productbeleving wordt behandeld. Dit geeft veel inzicht in de
verschillende verwachtingen, die klanten over het product kunnen hebben.

Training

Leerdoelen

– Technici inzichten zoals communicatie en klantbenadering bijbrengen

– Via de technische dienst de tevredenheid van uw klanten garanderen

– Meer en beter begrip opbrengen bij uw verkoopteam

– Klantenbinding en klantentrouw via uw technische mensen te vergroten

– Koopsignalen te herkennen en over te brengen naar de verkoopafdeling

Doorlooptijd
De training wordt in 1 dag gegeven.

Startdatum
24 maart

Prijs
€475,-

Tijden
De training start 09.30 en eindigt om 16.30

Locatie
Oudenbosch, NB

Aantal deelnemers
12

Doelgroep
Klanten zijn gecharmeerd door een goedgeoliede verkooporganisatie en een goed product voor de juiste prijs. Totdat er een klacht optreedt en een technische oplossing gevraagd wordt. Dan is klantgerichtheid erg belangrijk omdat de continuiteit met het verkoopcontact en het vertrouwen in het product ter overweging kan staan. Een vakopgeleide serviceman is goed, maar een klantgerichte serviceman is in dat geval nog beter.

Iedere technicus komt hiervoor in aanmerking.

Instapniveau
Voor het volgen van de training is geen vooropleiding vereist.

aspire: sterk verlangen, streven naar: aspire after, aspire to. naar iets streven: ambiëren

Leren bij de PMC Groep gaat ook door buiten de training. Met Caspire.io heb je overal en 24/7 toegang tot het lesmateriaal.

Met de training Klantgerichtheid voor Technici krijg je toegang tot onze zelfontwikkelde leeromgeving.

– Online leerplatform van de PMC Groep
– Ondersteunend aan de klassikale training

– Online en overal toegang tot het volledige lesmateriaal
– Tentamens, examens en tussentijdse quizzes kunnen overal online worden gemaakt
– Handige inzicht-tools voor de leidinggevende

Prijs
De prijs voor de geheel verzorgde trainingsdag is inclusief lunch, syllabus en één maand toegang tot de online leeromgeving.

Klantgerichtheid voor Technici
1 dag
€475,- ex. btw.

Inschrijven voor Klantgerichtheid voor Technici